Site-ul ioanaoprean.ro este proprietatea OPREAN IOANA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ, cu sediul profesional în București, Bulevardul Bucureștii Noi, Nr. 136, Parter, Ap. 5, Sector 1, având Codul Unic de Înregistrare 46842180 și Nr. de ordine în registrul comerțului F40/4415/15.09.2022.

Utilizarea site-ului reprezintă acordul implicit de respectare a Termenilor și condițiilorOPREAN IOANA PFA își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul Termenilor și condițiilor, fără notificarea prealabilă a utilizatorilor site-ului.

Informațiile oferite de acest site, precum și cele oferite în cadrul serviciilor achiziționate, nu sunt menite a înlocui sfaturile medicale avizate. Pentru informații privind starea de sănătate sau o posibilă afecțiune medicală a copilului dvs., vă rugăm să vă adresați medicului.

Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor a emis Ordinul nr. 449 din 31 mai 2022 prin care asigură accesul facil al consumatorilor la entitatea de soluționare alternativă a litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor și la procedurile de soluționare alternativă a litigiilor – procedurile SAL. Pentru mai multe informații puteți accesa pagina oficială a Autorității Naționale pentru protecția consumatorilor: http://anpc.ro/ce-este-sal/, respectiv Platforma SOL a Comisiei Europene: ec.europa.eu/consumers/odr.

Deținătorul site-ului va depune eforturi pentru a prezenta informații corecte și actualizate, atât în cadrul site-ului, cât și în cadrul serviciilor prestate, dar nu va răspunde pentru eventualele daune cauzate utilizatorilor site-ului, respectiv clienților, de punerea în aplicare a acestor informații.

Deținătorul site-ului poate oferi link-uri sau referințe către alte site-uri, respectiv alte surse de informare, însă nu este responsabil pentru eventualele daune cauzate utilizatorilor site-ului, respectiv clienților, de punerea în aplicare a respectivelor informații.

Toate drepturile sunt rezervate OPREAN IOANA PFA. Materialele de pe acest site sunt proprietatea OPREAN IOANA PFA și pot fi descărcate doar pentru uz propriu, neputând fi copiate și reproduse în scop comercial.

Pentru alte clarificări cu privire la Termeni și condiții, puteți adresa întrebări la adresa de email contact@ioanaoprean.ro, respectiv la numărul de telefon 0755010447.

 

Politica de livrare a serviciilor

Serviciile oferite sunt: consultație 60 minute, respectiv pachet cu suport 2 săptămâni (care include consultație 90 minute, plan de somn personalizat și suport în scris și telefonic 2 săptămâni). Aceste servicii vor fi plătite cu cardul (Visa sau Mastercard) direct pe site, prin platforma Netopia Payments, după efectuarea programării consultației și acceptarea Termenilor și condițiilor.

Consultațiile au durata de  60, respectiv 90 de minute și pot avea loc telefonic sau video, respectiv la domiciliul clientului, dacă acesta locuiește în orașul Sibiu. Consultațiile sunt programate de către client direct pe platforma site-ului ioanaoprean.ro. Clientul le poate modifica sau anula cu minim 24 de ore înainte de ora la care a fost programată inițial consultația.

Planul de somn personalizat este trimis clientului care a achiziționat Pachetul cu suport 2 săptămâni în termen de 24 de ore de la finalizarea consultației inițiale, în format PDF.

Suportul timp de 2 săptămâni este acordat clientului care a achiziționat Pachetul cu suport 2 săptămâni. Acest suport constă în analiza zilnică a informațiilor transmise de către client cu privire la somnul copilul și oferirea de clarificări sau recomandări zilnice, în scris, precum și telefonic (până la 4 apeluri de câte 15 minute pe parcursul celor 2 săptămâni).

 

Politica de anulare a serviciilor și returnare a banilor

  • Clientul poate anula serviciul comandat cu minim 24 de ore înainte de ora la care a fost programată consultația și va primi banii înapoi în termen de 10 zile.
  • Dacă clientul nu a participat la consultația programată și nici nu a amânat-o, banii nu vor fi restituiți. Clientul poate amâna serviciul comandat cu minim 24 de ore înainte de ora la care a fost programată consultația.
  • Dacă clientul a achiziționat un pachet cu suport 2 săptămâni, dar nu transmite informații și nu adresează întrebări consultantului pe parcursul perioadei de suport, banii nu vor fi restituiți. Consultantul încurajează clientul să adreseze întrebări pe parcursul celor 2 săptămâni, dar dacă nu le primește, va presupune că totul decurge conform planului, iar clientul nu are nevoie de suport suplimentar pentru implementare.
  • În caz de boală sau alte evenimente neprevăzute care împiedică implementarea planului, suportul de 2 săptămâni se va putea prelungi, însă doar dacă evenimentul intervine în primele 7 zile de implementare a planului și durează maxim o săptămână.
    • Dacă evenimentul care împiedică implementarea planului intervine după primele 7 zile de suport sau durează mai mult de o săptămână, banii nu vor fi restituiți, iar suportul nu se va putea prelungi.